Förlåt för sent bloggande.

Hej bloggen!
Jag har inte bloggat så mycket denna veckan!
Men det är för att det har varit upp och ner hela tiden så då har jag inte orkat skriva någonting..
Men nu är allt okej igen!
Vi har väldigt dåligt väder här iallafall-.- regn! regng! och mer REGN!-.- såååå himla jobbigt jag som ville jobbal ite så jag tjänar ihop pengar till min peircing:D:D:D:D:D men då det regnar kan jag inte jobba-.- så no work no money!
Men snart ska ni se! att jag kommer till en gokart tävling med en piercing!^^
Men i veckan så har jag:
Fredag: grillfest hos grannarna
Lördag: tosse sen grannarna
Söndag: grannarna
Måndag: grannarna sen tosse och miriam
Tisdag:(idag) sovit halva dan mår inge bra:/ ska baka senare  och gå ut med grannarnas hundar!
Men det kommer lite bilder från veckan iaf
så klaga inte på att jag her in mycket bilder i detta inlägg!
men puss o kram skummbanan<3








Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Mange

Jaså du ska få pierca dig nu ?=) Vart ska du göra nu då? ^^

Hahha bara bra du lägger upp bilder :D

2010-08-11 @ 15:26:58
Postat av: josefin

jossan gilla :) <3

2010-08-16 @ 19:02:57
Postat av: Joki

ja? hört talas om en plattång?

2010-08-22 @ 12:58:34
URL: http://jokiofsweden.blogg.se/
Postat av: Alicia

vara med i veckans blogg hos mig?

2010-08-30 @ 15:05:43
URL: http://photobyalicia.blogg.se/
Postat av: PPetraa

alicia ja visst:D

2010-08-30 @ 21:11:20
URL: http://ourhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0