Hej!

jag bloggar as dåligt nu för tiden jag vet!
men jag pallar inte när jag väl sittre vid datan att logga in och skriva ett inlägg:O
men jag sak bli bättre jag lovar!
men i helgen har jag iaf!
Fredag: var på stan med yordanos(Y) bästa dan(Y)<3
Lördag:chillade, sen var med miriam(L)
Söndag:  sove(A) sen datan ,tv sen inge mer typ
Men iaf!
Denna veckan iskolan har väl gått sådär;S men har toppbetyg i svenskan iaf:Povanligt för att vara jag!
Hade spanska läxa iaf och jag tror att det gick bra men jag vet inte:S
men men..
imorgon är det ju skola också-.-  och vi har gympa-ute bajs på det-.-
och då får vi säkert läxa också-.- suuuccckkk!
men nu kommer det lite bilder på allt möjligt!
personer jag saknar,bilder på allt möjligt så tittaoch njut!
kommentera inget onödigt.<3







ni får mer bilder ikv måste dra!
tjaaahooo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0