hejsan är i bredbyn:D!

Tjena bloggen!
Nu sitter jag hemma hos lisa! och är med nathalie och lisa.
Vi har varit i stan och gått runt där lite:Dköpte ingenting iaf..
Sen så satt vi och diggade musik i bilen ganska nice^^ fast mamma klagade väldigt mycket!^^
Sen så kom vi hem till bredbyn och där släppte hon av mej hemma hos lisa så nu sitter jag här och ja:)
Men men vi ska sova i husvagnen iaf och jag har ingenting med mej för bestämde det på stan-.-
så har ingen laddare med mej så måste spara ström:S:S:S:S:S
men vi höres!
puss o kram skummbanan<3

Kommentarer
Postat av: Nina

sv; jo lollo jag vet men ibland önskade jag inte det, de håller mig vaken 24/7 så jag får typ aldrig sova >_>

2010-08-04 @ 21:19:15
URL: http://earthangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0