Båtresa i Stockholm!

Har varit ut med båten idag:D
fett nice för det var typ as vamrt osv:D
Vi för förbi drottningholm också:D
och sen la vi till vid en ö som var full med klippor ganska fint vare där faktiskt:D
sen så badade vi där också:)
och jonas badade för först gången på 2010 så en applåd till honom:D haha!
sen så seglade vi hem
jag och jonas ba låg där och stheeeekte medans lasse fick sitta å styra osv:P
men hare bra!
har haft en verkligen underbart rolig dag idag med nasse å hypokondikern:D
ni kan ju ta och kommentera!!!

Jonas

Båten

Jag:S

Jag:S

Nasse

Zelma

Utsikten

Zaida

Kommentarer
Postat av: Lasse

mystiskt, den där nasse är ju rätt lik mig...

2010-07-15 @ 00:19:20
Postat av: Anonym

Lasse:Hahhahahahax)))

ja kanske för att nasse=lasse^^

så äre ba!

2010-07-15 @ 10:46:42
Postat av: Elin

niice (Y)

snyggPetra ;) <33

2010-07-15 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0