Förlåt sent bloggande iknow! iknow!

ChaCha bloggen!:D Sorry för väldigt sent bloggande:S! Men min dator hade fuckat upp sej:S så det gick inte att komma in på internet! Men nu har jag iaf kommit hem:D åkte buss i 6,5 timmar-.- fett drygt! för det satt en tjej bredbid mej och hon satt och sjöng dessutom-.- ååh! Men jag har iaf shoppat i stockholm:D shoppade linne-weekday jeans m lappar och rispor-weekday 2 par jeans mörk rosa och bearse(stavning) -bikbok 2 i 1 linne - h&m löshår(blått och rosa)-h&m rosa pikhe t-shirt-gina sen minns jag inte om jag har köpt något mera^^ Men iaf vi har seglat,varit på skärgårn,varit på bilutflykt,suttit i lägenheten å chilla,sett på film,spelet okami och inte så värst mycket mera! Men jag har haft skit trevligt och jätte kul endå! Fett kul att få träffa bror igen iaf! Jag har verkligen blivit trakkad av nasse och ior!-.- för min blondhet! jag råkade tappa ner en full tallrik mat på en stol och på golvet och över mina kläder! en äkta blond moment som nasse kallade det! Men men jag är ju blond så! Mycket bilder kommer senare imorgon. FÖr ska hämta en ny bil imorogn bitti också i sollefteå:D en typ svart saab (jag hatar saab haha) men ni får hare så bra! puss o kram skummbanan<3 (blir ingen bild i detta inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0