Min dag!Har varit jobbig!

Hejsan allihopa!
Asså idag har det verkligen varit en dag!
Ja först så vaknde jag kl halv 10 då klev jag upp och gick ner och satt ocg pratade med irene då var tindra vaken men hon skrek å hållde på
Sen åkte vi en sväng ner till havet:) fett fint vare !(bilderkmr då jag är hos bror) men sne så kunde inte tindra sitta still i bilen så hon grät å grät å skrek å donade å herregud vettu! jag fick ju sitta där å hålla reda på hon! shiiit vad jobbigt det var men lite ansvar måste man ju ta är man barnvakt så är man:D
Sen åt vi pizza faktiskt;)(som vi köpte då vi for te havet påvägenhem)
Sen såvar jag ju barnvakt åt henne osv hela daaageeen
Sen gick jag och tammas ut och flyttade hästarna till *natthagen*
Sen gick irene och nattade tindra å då gick jag upp och la mej så nu ligger jag här i sängen och sitter vid datan lite granna innan jag ska sova:)
men vet ni det var 27! 27 grader ba inne:O:O
och 25 ute!
snacka om slut man blev av det!
puss okram skummbanan<3

Kommentarer
Postat av: anonym

har du satt fingrarna i ett eluttag? ;s ser ut så på håret,

2010-07-24 @ 00:55:43
Postat av: anonym

har du satt fingrarna i ett eluttag? ;s ser ut så på håret,

2010-07-24 @ 00:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0