Torsdag!

Hejsan!
Idag har jag bara suttit inne i lägenheten och chillat lite.
suttit vid datan , sett på tv, gosat med vovvsen, ba chillat.
Sen så gick jag ,jonas och lasse en sväng med hundarna sen stannade vi vid ett ställe och då badade jag och lasse:D
var ganska skönt eftersom det var skit varmt idag!
ja kanske blir att fara och shoppa nån dag i helgen/veckan men vi får se:D


Asså jag måste bara få säga!
Den hära jackan vill jag ba haaa!
Jag ska ha den punkt slut!
Jag ska köpa den då jag får pengarna!:D
hihi:D
 Eller vad tycker ni?
Hiss eller Diss?
Kommentera!
... Här! hittar ni jackan! 

Kommentarer
Postat av: chrisse

SNYGGG SNYGGG SNYGGGGGG!

2010-07-17 @ 22:53:59
Postat av: Anonym

Diss

2010-07-21 @ 12:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0