I min vildaste fantasi

i fredags var jag på bio, jag såg i min vildaste fantasi. den var faktiskt ganska bra!
Om filmen: Kirk Kettner är i tjugoårsåldern och arbetar som säkerhetsvakt på flygplatsen i Pittsburgh. Han hänger fortfarande mest med sina gymnasiepolare samt arbetskamraterna Jack, Stainer och Devon. Samtidigt drömmer han om att få tillbaks sitt ex, Marnie som dock gått vidare för länge sedan. Kirk verkar ha nöjt sig med att upprätthålla detta status quo i livet – tills den dag Molly svischar igenom hans säkerhetskontroll och glömmer sin mobiltelefon.

Molly är smart, sofistikerad – och sagolikt snygg. I en annan liga än Kirk, helt enkelt. När Kirk är vänlig nog att söka upp Molly och återlämna hennes telefon erbjuder hon sig att återgälda honom med ett par hockeybiljetter. Han accepterar, utan att för en sekund tänka att han just blivit utbjuden på en date av sin drömtjej. (taget från sf.se)

Den får 3½ av 5!



I lördags minns jag inte vad jag gjorde :$ äh kan ju inte ha varit nå speciellt iaf:p
Igår var jag uppe och tränade det gick faktiskt riktigt bra! Det ända som var var att jag hade drevet för stora banan när vi körde lilla.. men det gick bra ändå;p
Idag har jag inte gjort någonting, varit hundvakt på morgonen sen  bara suttit vid datorn och tv:n typ..
Hadet/Louise

Kommentarer
Postat av: Linnéa Näsman

Hej!! Vilken fin blogg du ha:).



Saknar dig<33

2010-07-31 @ 19:23:02
URL: http://nasman-linnea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0