det är varmt idag :D

ja som rubriken säger så är det varmt idag :D det är typ 25 grader:D:D:D:D (vet inte exakt) aja men idag var jag tvungen att vakna klockan 6 för att jag var tvungen att sköta hunden.. sen kom typ pappa hem klockan tre (om jag inte minns helt fel:]), då gick jag jag ut med ita, och pappa klippte gräset. sen var jag ute en stund, sen gick jag in och gjorde typ ingenting. sen gick jag typ ut igen med ita, sen gav jag marsvinen mat, vatten och hö, sen åt vi middag kött och klyftpotatis/kroketter, det var gott :D jag rakade benen idag också förresten (det behövdes..) sen efter maten har jag innte gjort nå mycket, men nu har vi fått främmande så jag ska gå ner och vara social :D
Hadetbra/louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0