Tjollahopp!knepigt väder idag:S

Hejhej!:)
Idag så har jg varit med hitler hon sovde över hos mej:) igår fett kul:P
för sen så ringde adolf och oompaloompa oss;O pratade typ hela natten^ vi somna kl 5 :P
hahah^^
Men idag så for hitler hem för en stund sen trökk:/:/
Men asså vädret har varit as knepigt:S
Först så blåste det och var kallt
sen så började det sluta blåsa och var mindre kallt
sen så regande det-.- å blåste
sen så blev det sol och varmt
knepigt?
menmen jag ska he ut nån bild på stockholm som jag har knäppt:) sens jag var där!
ska åka dit snart igen så trevligt!(L)
jag ba älsar stockholm för det är så varmt och så fint:)
men hare bra!
puss o kram skummbanan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0