dåligt uppdaterande..

förlåt för att jag inte har skrivit men jag har inte haft tid.
i torsdags packade vi för att vi skulle till några kompisar på midsommar. (visst var det i torsdags det var midsommar) skitsamma:p då körde vi lite tävlingar det var tjejerna mot killarna, det var lite grenar som tex kasta en frisbee i ett paraply, kasta nalle i en korg, kasta bollar i en variatorrem medmera :Dvi brukar köra det varje år, sen efter tävlingarna så åt vi middag, det var nå spett och kött det var gott :D killarna vann iår förressten.. sen efter middagen gjorde vi inget speciellt. eller jo vi badade på kvällen dom har en pool det var skönt :D sen gick man och la sig vid äh jag minns inte men sent vare, men trött var jag inte! vi sov ju i bussen klev upp sent dagen efter (minns inte exakt) sen så gick man ut och åt frukost sen tror jag inte vi gjorde så mycket mer. sen for vi hem vid lunch tid (tror jag) sen tror jag inte vi gjorde så mycket mer den dagen!
sen har jag inte gjort så mycket.
i söndags hade jag fotbollsmatch vi förlorade med 8-1 så det behöver vi inte prata mer om.
i måndags gjorde jag inget speciellt tror jag.
igår gjorde jag inte heller något
idag har jag inte heller gjort något, slkte någon att vara med men hittade ingen.. nu ska jag typ gå ner och äta en macka sen far jag på fotbollsträning!
ska försöka skriva mer sen /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0