En bra vecka(y)<3

Tjaaah bloggen:D
Jag har nte skrivit nått för har inte pallat!
Men iaf
Onsdag: joel kom hem till mej:D på kvällen var vi med kim och miriam:D riktigt skojj!
Torsdag: vi var med kim och miriam, sen på kvällen sminkade vi oss jätte fjortisxD fast joel var emo! sen gick vi ut på byn sen tog vi massa bilder:P
Fredag: gullungarna åkte hem:'( så jag och miriam blev ledsen i ögat!
men sen var jga och miriam ilag skojjjigt! sen drog hon hem och åt då var jag med therese en stund och sen var jga med miriam senare:)
Lördag: idag ska jag snart dra iväg till saknade cajsa norefjord;O! sen efter det blire å vara med miriam:) kanske therese också:D!miriam ska sova hos mej^^
men hörni hare bra! lite bilder från torsdags!<3






Ja det var våran fjortis dag det:P


Tjaaaooo!

Kommentarer
Postat av: fritjoff

ni skämmer ut er själva, fjortisjävlar.

2010-12-19 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0