idag är jag sjuuukk

Hejdu!
Idag är jag sjuk;/ inte goooood!
Men iaf idag blire chill dag då:)
Senare idag ska jag lägga mej vid tvn och hyra några filmer som jag ska se;D

Igår: så var det en knepig katt som följde efter mej och när jag skulle släppa in min katt för den var ute så kom den andra och ba flög på min katt:O jag ba men kattjävel! sen blev de liksom att försöka jaga bort den andra katten så min kunde få komma in för den var ju vettskrämd:Smen iaf sen fick jag bort den andra katten och min katt kom in;D sen duschade jag och sen gick jag och la mej.

Imorgon: blire skolan eve om jag känner mej kry;S


Men hare chill!
puss o kram skummbanan<3
ps(maja hagelberg gör snygga header;D)


Kommentarer
Postat av: sofie

ja ellerhur, det är så jävla hemskt :o

2010-10-19 @ 15:50:57
URL: http://ssofieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0