Jag orkar verkligen inte blogga.

Hej bloggen!
jag orkar seriöst inte blogga längre:/:/
jag bloggar så himla sällan men nöj er med inläggen ni får så länge!
men men !
i veckan har jag gjort
måndag:ömh skolan sen typ tråkat
tisdag:skolaaan sen minns jag inte mer:P
onsdag: skola, var på vårdecentralen, sen hem
torsdag: skola,vårdcentralen
fredag(idag): skola, sen hem, sen suttit vid datorn:)
Var på tävling iaf i lördags i göteborg:)
gick inte bra:/
men fick träffa ponthus iaf^^
men nu blire inge fler tävlingar tror jag , jag är inte helst säker.men måste få alla grejerna såld! fort som fan:S:S
men men ska försöka ladda in fler bilder osv
men hare!
puss o kram<3


Kommentarer
Postat av: maria

vill du bli veckans blogg ? :D

var då med i tävlingen på min blogg :

2010-09-18 @ 15:09:23
URL: http://mariajonassoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0