tjollHOPP tjollaHEJ! göteborg här kmr ja!

tja:)
Var i umeå i helgen dåra! gick väl inte så bra.. kom 11 av  25 jag hade kunnat kommit bättre men koncentrationen blev inte så bra på slutet..
Men men!
nästa helg blire att dra till göteborg:D:D:D:D:D:D:D:D ska bli super kul! men då får jag hoppas att jag inte blir okoncentrerad bara;O då stryper jag mej själv!! -.- haha:P
Men men ! jag kan ju försöka skriva efter tävlingen hur det gick
men far på torsdag kväll iaf, så det tar typ 12 timmar dit så blir ganska långt att åka i bil så.
men ska försöka få någon att knäppa kort så det blir säkert bra:)
men jag har ju bärbar dvd så då blire nice^^ haha:P
men hare bra ni får smsa för jag har gratis sms^^ så smsa!!
puss o kram skummbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0