i´m alive

asså förlåt för jag inte har skrivit sen innan vi for till rättvik. men tror ni jag har haft tid/suttit nå mycket vid datorn? nej. och för någon dag sen skulle jag skriva ett inlägg här men tror ni det gick? nej..
men jag skriver iaf nu!
vet inte vad jag kan skriva men det gick faktiskt bra på sm:et för victor. han blev 17:e av typ 30. han slapp second chance. vet inte vad jag kan skriva om de men nu vet ni hur det gick iaf.
sen efter det har det inte hänt så mycket, har haft gokarttävlingar, fotbollsmatcher och gjort annat. men vissa gokarttävlingar har gått ganska bra och vissa har gått skit.. ,men jag vet inte vad jag kan skriva, men jag ska försöka skriva oftare.
hadet/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0