I'm back on track! stronger then before!

Men tjena!
Asså, ja jag bloggar aldrig! för jag inte orkar men ibland kan en blogg vara ganska bra enligt mej så kan man ju alltid skriva om sina känslor osv.
Och ingen jävel ska ju behöva lägga sej i hur man ser ut,klär sej,beteer sej eller nått sånt så till er som gör det. DRAFRÅN MIN BLOGG MOTHERFUCKER! :D hihi :)

Men iaf,

Fredag: Var med anton,yordanos,fanny, på stan och även på sliperiet och några fler. träffade massa saknade gullungar!kom hem vid 1-halv 2 nånting.

Lördag: ba chilla, var med miriam och magnus

Söndag: ba chilla, blitt förkyld-.-
senare blire väl och typ prata med anton eller nått sånt får se!
Ingen skola imorgon tror jag :)



Gokart säsong snart igen dåra:)
blir inte så många tävlingar för mej iår, pga inte råd :/
menmen skit samma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0